lunes, 9 de marzo de 2009

Un mal son per la Vila


Els hi vull explicar una historia original: Conscients de que els homes no apuntaven bé en el serveis públics d’holanda, a un operari de la neteja se li va ocórrer dibuixar una mosca en un punt determinat de l’orinal. De seguida es va resoldre el problema: els homes apuntaven a la mosca i el costos per neteja van disminuir dràsticament en els pressupostos de neteja de l’ajuntament. Aquesta mesura es un exemple graciós de la filosofia “nudge” que en el nostre idioma seria traduït com una mena de “petita ajuda”.

Els hi vull explicar això perquè desgraciadament el nostre equip de govern ja no accepta cap mena d’ajuda. S’han instal·lat en la prepotència i l’auto promoció. Portem pràcticament dos anys de legislatura i La Sala continua igual, Can Doro segueix sense cap mena de solució, la zona esportiva està més aturada que mai, no sabem res del cobriment de la piscina municipal, s’ha desenvolupat la millora del carrer Gran sense saber com es resolen els problemes del nostres comerciants, les obres de l’aparcament no se sap ni quant es faran..... i tot sense cap mena d’assumpció de culpabilitat ni responsabilitat.

Al marge de tot el que els hi dit i el que em deixo coses perquè la llista seria infinita, s’han dedicat a pujar impostos i taxes. No ha hagut cap mena de decència en moments d’atur i de crisis econòmica, per tal de no perjudicar les butxates dels vilatans.

Para mas “INRI” nos quieren castigar con un nuevo plan de recogida de basuras que nos obligará a pagar en algunos casos más de 200 Euros anuales, si, si lo han oído bien; 200 Euros. Claro es posible que ustedes no lo sepan porque además están muy preocupados en quitarles peso informativo a los medios públicos que tanto utilizó el Sr. Masó en su precandidatura. Y a todo sumen que se dedican a promocionar manifestaciones independentistas en el extranjero con medios públicos y a no cumplir la ley que marca el Estado.

Desde el Partido Popular de Argentona queremos estar vigilantes y denunciar el engaño, la audacia sin principios, el individualismo posesivo y la debilidad de los fundamentos morales bajo los que se rigen nuestros gobernantes municipales. Son un mal ejemplo para quienes les votaron pensado que ellos “eran diferentes”.

El Gran Jefe de la Nación Sioux se hizo celebre por una frase que decía: “Los hombres son sus sueños”. Aquí en Argentona tenemos pesadillas y solo el sueño del futuro cambio nos hace ser optimistas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario