miércoles, 10 de noviembre de 2010

Jesús Hita (PP): 'Ja vam dir que aquest govern no era de fiar'


Font: argentonacomunicacio.cat

El regidor popular rebutja l'increment de l'IBI que va aprovar el ple de novembre
El regidor del Partit Popular, Jesús Hita, ha reiterat, a l'entrevista de Ràdio Argentona, la critica que va llençar al govern durant el ple de novembre per haver presentat canvis a les ordenances fiscals sense anar acompanyades del pressupost. Hita assenyala que la modificació de l'IBI suposa l'increment de l'impost: 'Van dir que no pujarien els impostos i no ho han complert. Ja vam dir que aquest govern no era de fiar'.
En un altre ordre de temes, el regidor popular considera que el govern ha abandonat el barri del Cros i que el problema principal que tenen els seus veïns és l’atur. Pel que fa al contenciós administratiu que el govern interposarà a la Generalitat contra el projecte de Ronda de Mataró, Hita considera que el govern s’ha equivocat de camí.
Escolta l'entrevista sencera a través del següent link:
Entrevista Jesús Hita (PP) - Ple ordinari de novembre

4 comentarios:

  1. Cada día estas más fino!!!! Para que luegon digan que el PP no pinta nada en Argentona y no propone cosas. Mas claro el agua amigo mio!

    ResponderEliminar
  2. R que R con lo mismo, criticar, criticar y criticar. Por criticar criticas hasta de los sitios a los que no vas! ( Consell de Vila )

    ResponderEliminar
  3. yO SI QUE FUI Y ERAMOS 15. uN EXITO DE PARTICIPACIÓN DE OTRA PANTOMIMA PROGRE QUE NO SIVE PARA NADA. aSÍ QUE AMIGO ANONIMO SIGUE CRITICANDO-

    ResponderEliminar
  4. Seguir así trabajando por lo que realmente importa en argentona se os ve eltrabajo que lleváis tiempo haciendo como repartir folletos animo un vecino de argentona que podéis contar con mi apoyo para mejorar la argentona que tenemos

    ResponderEliminar