viernes, 5 de noviembre de 2010

Nuevo folleto repartido por Argentona

Us adjuntem el nou flyer informatiu que ha estat repartit per alguns carrers de la nostra vila amb el fi de fer saber als ciutadans l'actual malestar amb la seguretat, i amb les
propostes que el PP d'Argentona proposa per al 2011.

10 comentarios:

  1. Y Pep Masó que siga diciendo que no hay delitos.... imaginaciones colectivas.

    ResponderEliminar
  2. La ultima en la gasolinera de Madà a plena luz del día. Al alcalde aún lo esperan para dar soluciones a los problemas. Que se pire de una vez este inepto!!!!

    ResponderEliminar
  3. Robatoris? No manipuleu si us plau. Estem vivin en una illa perfecta en la que mai pasa res....( aixó es el que diuen els inutils de l´ajuntament es clar!

    ResponderEliminar
  4. Por supuesto que hay inseguridad. La quiere ocultar, es su tactica. No hay problema los echaremos dentro de muy poco a estos tambien.

    ResponderEliminar
  5. Jo robo, tu robes , ell roba...tots ho patim.

    ResponderEliminar
  6. Esto y la basura acabara con ellos. Ya esta bien de tomar el pelo a todos los ciudadanos que pagnmos impuestos y queremos mejores servicios. Esta gentuza se merece ir a la carcel por lo menos.

    ResponderEliminar
  7. Maso se pasea por el futbol y dice que es un dia historico porque el Papa esta en BCN... a quien quiere engañar este pendajo?

    ResponderEliminar
  8. Un vilatà que no sap a qui votar7 de noviembre de 2010, 23:30

    M´agradaría que el regidor del Partit Piopular expliques més abastament aquestes mesures que proposa i que anuncía a bombo i plataret.Es posible que ens ho expliquí o només es unacte de fe el que hem de fer amb les seves propostes? Gracies.

    ResponderEliminar
  9. Els principals lladres son els que tenim a l´ajuntament, amics populars.

    ResponderEliminar