jueves, 3 de febrero de 2011

Els partits comencen a fer públiques les seves propostes


Font: argentonacomunicacio.cat
UDC manifesta el seu supor a l'Enciclopèdia d'Argentona i el PP apostarà per la supressió de barreres arquitectòniques

UDC Argentona ha fet públic el seu suport a la publicació de l’Enciclopèdia d’Argentona creada per Josep Lladó i impulsada pel Centre d’Estudis Argentonis Jaume Clavell (CEA). Segons publica UDC al seu web, l'oferiment ha sobtat als responsables del Centre d'Estudis que lamenten la dificultat d'aconseguir suport polític per als seus projectes. L'Enciclopèdia d'Argentona es finança amb aportacions econòmiques de particulars i entitats. Per la seva banda, el Partit Popular publica un díptic en el que assegura que amb el Partit Popular al govern s'aconseguiran més empreses, s'eliminaran barreres arquitectòniques i s'aconseguirà un casal d'avis propi. En el mateix díptic els populars recriminen a l'actual govern haver generat un poble brut, una Sala inoperant i haver abandonat el mercat municipal i la Velcro.

Notícia publicada a:

http://www.eleccionsargentona2011.blogspot.com/

6 comentarios:

  1. també fareu al dictador franco alcalde honorífic de la vila com heu fet a diferents pobles i ciutats que goberneu arreu de l'estat?

    feu pena!

    ResponderEliminar
  2. Si podría ser que sí, aquest nomenament no estaria malament, perque amb gent com tu s'hauria de fer. Impresentable

    ResponderEliminar
  3. Contestando al primer comentario:tú si que das pena,aunque os pese,todavía hay sentido común, y el sentido común dice que no insultéis más a la inteligencia, la historia es la historia y está para aprender de ella, de lo bueno, y de lo malo para no volver a caer dos veces por la misma piedra.Por si no lo sabes te daré una primicia:franco está muerto.
    es historia igual que compains, dejemos que Dios los juzgue en su justa medida.

    ResponderEliminar
  4. fe de errata: companys

    ResponderEliminar
  5. A ver................"os acordais" (visto lo visto vamos a tener que recordarlo todos los días) había una vez una nación que se llamaba España, en la cual hubo una guerra entre hermanos.Como en todas las guerras hubieron muchos muertos "por ambos bandos" algunos más crueles que otros, en fin, afortunadamente se acabó. Tuvimos un montón de años de dictadura, bueno....cada cual tendrá su propia historia mejor o peor.
    Murió el jefe del estado y pasamos a la transición que el mismo dictador preparó
    "y confió" en la persona del príncipe Don Juán Carlos.
    Volvió la monarquía y "todos" juraron la constitución española: borrón y cuenta nueva, Y comenzó la democracia...............
    El partido popular mantiene a día de hoy su compromiso de entonces (no como otros).
    el partido popular es un partido demócrata de centro derecha no tiene nada que ver con la dictadura.
    Algunos en cambio se apropian del San Benito para colgárselo a otro.
    SOIS:
    ¡DESMEMORIADOS! E INCUMPLIDORES!

    ResponderEliminar
  6. JUNTA LOCAL ARGENTONA8 de febrero de 2011, 2:30

    Que inutil discusión. Lo importnte para el PP de Argentona es que el futuro se presenta como una oportunidad magnifica. El que quiera escuchar nuestras propuestas perfecto. El que no lo quiera hacer, lo respetaremos igual, sabiendo que no podemos gustar a todo el mundo. Os animamos a hacer vuestro comentarios sobre nuestro pueblo y las posibilidades que tiene de cara a su futuro inmdiato. JUNTA LOCAL PP ARGENTONA.

    ResponderEliminar